KOOLIS KASVAME KOOS (KKK) ehk
õhtu avatud koolis
Head vanemad!
18. veebruari õhtul kell 17.00-19.00 on meie koolimajas kõik uksed
teie jaoks avatud.
Ja seda kõige otsesemas mõttes.
Võite majas ringi käia, kiigata nii
raamatukogusse, võimlasse kui ka käsitöö- ja tehnoloogiaklassidesse,
arvutiklassi, juhtkonna ruumidesse või õpetajate tuppa, klassiruumidesse.
Kõikide aineruumide uksed on avatud
ning igas ruumis ootab teid selle ruumi perenaine või peremees.
Klassijuhatajad, aineõpetajad,
direktor, õppealajuhataja, logopeed, eripedagoog, sotsiaalpedagoog ja abiõpetaja
on sel õhtul tööl ning ootavad teid, et oma õpilaste vanematega tuttavaks saada
ning koos arutleda laste arenemise ja kasvamise teemal ning vastata tekkinud
küsimustele.
Selle õppeaasta septembris alustasid
igas maakonnas tööd Rajaleidja keskused.
Rajaleidja keskuse töötajad ootavad
teid II korrusel ning tutvustavad keskuse poolt pakutavaid tugiteenuseid,
millest võite laste arengu toetamisel abi saada.
Nagu koolis kombeks, on ka KKK õhtuks oma tunniplaan.
Algusega 17.00 ja 17.30 Rajaleidja keskuse psühholoogi Maarika Kongi ümarlaud „Kuidas
seada piire vastastikku kuulates, mõistes, hoolides, teineteisega arvestades,
vastutust jagades?“
Selged suhted ja käitumismudelid aitavad
lapsel maailmast paremini aru saada, ennast turvalisemalt tunda, annavad rahulolu
ja turvatunnet kõikidele pereliikmetele. Nii säilivad head suhted, lähedus ja
soojus. Lapsevanem tunneb end kindlamalt oma vastutavas rollis.
Algusega 17.00 ja 17.30
sotsiaalpedagoog Maarika Naela ümarlaud teemal ,,Iga päev rõõmsalt kooli!“
Arutelu käigus leitakse võimalusi, kuidas kooli ja
kodu koostöö saab kaasa aidata koolirõõmu tekkimisele ja püsimisele. Miks laps
tahab kooli tulla? Miks laps ei taha kooli tulla?
Algusega 17.30 ja 18.30 arendusjuht Marika Eiskopi mänguline ümarlaud ,,Väärtuste mäng“.
"Väärtuste
mäng" on tõsise sisuga ja lõbusa formaadiga dialoogivahend. Mängu
käigus lahendatakse erinevaid väärtuskonflikte sisaldavaid situatsioone. Mäng aitab esile tuua igapäevastes olukordades rakendatavaid
käitumisviise ja nende tagajärgi.
Algusega 18.00 ja 18.30 logopeed Hannely Mikkeri ümarlaud „Funktsionaalne lugemisoskus – lapse õpiedukuse ja koolis edasijõudmise
üks aluseid“
Funktsionaalset
lugemisoskust läheb vaja argipäeva erinevates situatsioonides, et vastu võtta
informatsiooni ning loetust aru saada. Ajalehe või lepingu informatsiooni
lugedes on oluline kirja pandut mõista, kriitiliselt analüüsida ning teha
sellest järeldusi.
Tekstist
arusaamist on võimalik parandada sobivate strateegiatega. Arutleme, milliseid
võtteid saab lapsevanem ise kasutada selleks, et edendada oma lapse
funktsionaalset lugemisoskust.
Algusega
kell 18.00 ja 18.30 eripedagoog Heli Reinebergi ümarlaud ,,Erivajadusega laps koolis“
Hoolimine, märkamine ja tegutsemine on olulised, et
erivajadusega laps ennast koolis hästi tunneks ja hakkama saaks. Kas oskame
märgata ja mõista? Kuidas suhelda ja käituda erivajadusega lapsega?
KOHTUMISENI,
SEST KOOLIS KASVAME KOOS!