neljapäev, 5. oktoober 2023

ÜHEKSANDIKUD ASTUSID ÕPETAJATE KINGADESSE

Täna tähistasime õpetajate päeva. Hommik algas võimu üle andmisega. Uus direktor Jan Eiler ja õppejuht Jürgen said enda kanda raske vastutuskoorma. Kui võim sai üle antud, saatsid uued juhid õpetajad tundidesse.


Sellel nädalal valisid õpilased oma lemmikõpetajad. Selle aasta lemmikõpetajad on Krista Lindre ja Kadi Tammoja.


Pärast rasket koolipäeva kogunesid uued ja vanad õpetajad aulasse ühisesse vestlusringi.

9. klasside õpilaste arvamus õpetajatööst:

"Sai joosta ja kõndida."

"Oli eriline päev."

"Täna läks paremini kui arvata oli."

"Ma ei tee seda uuesti mitte kunagi!"

"Õpetajaametis mina enam ei jätka."

"Mul oli jumala lõbus päev."

"Õpetaja amet oli päris huvitav, aga õpetajaks saada vist ei taha."

"Päris väsitav päev oli täna."

"Tundide lõpus sain soovitusi tagasi tulla."

"Lastega töö on raske."

"Tunnen õpetajatele kaasa."

"See oli päris lahe kogemus."

"Mul läks päev suhteliselt lihtsalt. Natuke häält võttis, aga kui ma teeks seda iga päev terve oma elu, siis ma läheks hulluks."