esmaspäev, 3. juuni 2024

MÄNGIME "ETTEVÕTLIKU PERE" MÄNGU

Jutt sellest, mida ma õppisin sellel nädalal.

Selles jutus ma tahaksin rääkida sellest, mida me õppisime sellel nädalal, mida uut ma sain teada.

Mängisime esmaspäeval "Ettevõtliku pere” mängu, kus saime teada, kuidas rahaga tegutseda. Meil oli 5 pere ettevõttet: töökoda, pank, tehnikapood, kaubamaja ja ilusalong. Kõik tiimid said endale oma pere firma ja edasi nad pidid mõtlema, mida teha, et nende ettevõte oleks edukas. Tuli maksta maksta palka, tasuda pere arved ning täita oma pere unistus. See oli põnev!

Teisipäevast neljapäevani lahendasime tiimides teemaga seotud töölehti. Sellel nädalal ma sain teada, kuidas arvutis raha ülekanda. Meile õpetati, mis on kulu, mis on tulu.

Reedel me mängisime seda mängu uuesti. See mäng õpetas mulle palju uut, näiteks kuidas inimestega suhelda. Mõnikord me läksime tülli, aga saime kõik lahendatud.

See oli põnev nädal, sest saime palju uut teada.

German Roditšenko 5.a klass